maandag 3 mei 2010

Slapen

Slapen is iets wat Zara niet veel doet. Haar motto is "Slapen doe je 's nachts!"
Dat is wel even iets anders dan toen Owen zo klein was.
Die legde ik na het flesje 's morgens weer in bed en sliep heerlijk verder. Ook wel makkelijk na een late dienst. Kon mama nog lekker slapen.
Met Zara gaat dat dus niet. Die is gewoon klaarwakker na die fles van 7 uur. En wat doe je dan? Nou mekkeren om je speen zodat mama er steeds weer heen moet om dat ding erin te stoppen. Wanneer kunnen ze dat ook alweer zelf?
Owen ging pas toen hij een jaar oud was naar het kinderdagverblijf. Mama kon immers toch lekker slapen na een late dienst met een klein slaapkoppie in bed. Ik heb Zara maar vast ingeschreven, want een jaar lang met maar 3 uur slaap 's nachts ga ik niet trekken.

1 opmerking:

  1. als ik vrij ben breng je haar toch lekker bij mij?????Jonah vind baby Zara heeeeel lief hoor

    BeantwoordenVerwijderen