zondag 8 augustus 2010

Ziek

Dit bericht had ik bij Owen's blog neergezet zag ik. Ik heb het maar even verplaatst.

Zara is ziek.
Gisternacht werd ze ineens huilend wakker wat helemaal niets voor haar is. Ze voelde behoorlijk warm aan en dus hebben we haar helmpje afgedaan.
Een half uurtje later was het weer raak en heb ik haar temperatuur opgemeten. 39.4 had ze.
Een zetpil erin gefrut en toen heeft ze heerlijk geslapen. Gisteren was ze nog steeds wat koortsig maar verder wel goed te pas.
Tegen een uur of 4 's middags voelde ze zich weer niet lekker. Huilen en hangerig.
En zo ging het de hele avond en vannacht door. Huilen, overgeven (net na de fles) door het huilen.
Af en toe een zetpil en dan gaat het wel weer een beetje. Vandaag maar lekker een dagje veel slapen en hopen dat ze er gauw weer bovenop komt.Als ze maar goed blijft drinken. Ik vind zieke kindjes helemaal niets he. Zo zielig!

En nu is ze weer beter hoor. Vast een griepje geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten