zondag 21 maart 2010

Truitjes

Gisteren heb ik wat kleertjes bij prenatal gekocht. Ik had een paar waardebonnen dus ik kon helemaal los. En nee, ze heeft nog lang niet genoeg kleertjes.(zei ze lachend)
Vandaag dus een van de nieuwe setjes aan. Een stoer rokje met legging(inieminie) en leuk shirtje erop.
En daar zit het 'm nou net in. Er zitten helemaal geen knoopjes bij de hals. En het shirtje rekt nou ook niet echt mee. Arme kind d'r hoofdje erdoor gewurmd. Zara schreeuwend met dat truitje half over haar hoofd.
Dat is de eerste en de laatste keer dat ze dat truitje aan gehad heeft. Denken ze daar nou niet over na bij het ontwerpen van die dingen? Morgen maar eens naar prenatal toe om hem te ruilen. Zal ik ze meteen vragen of ik nou de enige ben die dat absoluut NIET handig vind.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten