donderdag 18 maart 2010

Vergeten

Dat Zara bij ons gezinnetje hoort zit nog niet helemaal in mijn systeem. Hoezo? Nou komtie....
Vandaag bracht ik Owen naar het kinderdagverblijf en nam Zara mee. Dit omdat papa ziek in bed lag.
De leidsters hadden zara nog niet gezien dus ze werd meteen bewonderd door leidsters en kindertjes.
Owen niet...die dook meteen de zandbak in met zijn vriendinnetje Amber.
Even gezellig gebabbeld en toen weer naar huis.
Doei veel plezier vanmiddag riep ik tegen de dames die inmiddels alweer druk in de weer waren met de kids en liep naar buiten naar owen toe.
Ik geef hem een kusje en wens hem een leuke middag toe en loop weg. Bij het hek dacht ik ooooooh ik ben wat vergeten.
Stond Zara nog binnen.
Bad bad mommy............
De dames moesten er hartelijk om lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten