woensdag 1 september 2010

Muziek

Gisteren wilde ik de vuilniszak weggooien en hoorde ik een muziekje van een van Zara's speeltjes.
Omdat er niemand in de kamer was keek ik waar het geluid vandaan kwam en zag nergens iets liggen.
Ineens hield het geluid op. Hmm vreemd.
Toen ik de zak optilde hoorde ik het weer (dacht even dat ik ze niet allemaal meer op een rijtje had)
Ik met mijn oor tegen de volle zak aan en ja hoor, helemaal onder uit de zak klonk het muziekje.
Ik tot aan mijn ellebogen in die zak om dat ding eruit te halen. Lekker hoor!!!
Hoe komt zo'n ding nou daar in denk je. Dit weekend waren en vrienden van ons op bezoek en hun jongste (anderhalf) is een nogal opruimerig typje!! Als je niet oppast liggen je schoenen in de vuilnisbak.
Het boefje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten