dinsdag 21 september 2010

Operation diaper

Gisteren moest Zara naar Zwolle voor controle van het helmpje. Aangezien ik zondag een late dienst gehad had is Edwin alleen met de kids naar Zwolle geweest en mocht mama uitslapen. Wat een luxe!!
Toen ik beneden kwam zag ik de luiertas staan. Slimme actie Ed.....
Die was hij dus vergeten mee te nemen. Toen ze thuiskwamen moest ik meteen Zara uit de maxi-cosi halen want ze had een ongelukje gehad. Ze had gepoept.
Ik haal haar uit dat ding en zie dat ze helemaal nat is. En toen kwam het verhaal.
In Zwolle aangekomen poept mevrouw meteen haar luier vol. Edwin dus met twee kids naar het toilet(waar een babyverzorgingsruimte is) om haar op te kalefateren.
In het toilet was geen babyverzorgingsgebeuren (dacht Ed......als je nu even dat ding aan de muur naar beneden klapt? ! Kleine tip voor de volgende keer) en heeft haar op de grond verschoond.
Met toiletpapier en papierrol de billen van Zara verschoond...... ondertussen had Owen de halve papierrol in het toilet gedeponeerd. Kind schoon, maar geen luier en wat doe je dan? Je frummelt er gewoon een stukkie papierrol tussen. Toen het papier uit de plee gevist en naar de afspraak.
Dat was allemaal prima en toen weer naar huis. (mwhaa uurtje rijden?) Ondertussen nog langs de Mac (Owen heeft een oog voor de grote gele M) .
En dan hoop je dat het wel goed gaat met dat velletje papier ertussen? Nou dacht ut niet he!!
Ik zag het in elk geval wel helemaal voor en had nog wel een beetje meedelijden ook met papa. Het valt ook niet altijd mee.
Superdaddy haal je net niet met zulke acties! Superdaddy bronze misschien....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten