woensdag 30 juni 2010

En dan gaat het gebeuren

Vanmorgen heb ik Zwolle gebeld.(Roessingh) voor Zara. Voor het helmpje.
En dan duurt het eerst drie lange en drie brede voor ik uberhaubt iemand aan de lijn heb.
Die vertelt je dan doodleuk dat je een verwijzing nodig hebt van de speicalist en niet van een huisarts. Ook lekker!!! Dat heeft niemand me verteld. Dus eerst een afspraak maken bij een kinderarts. Oh nee eerst een verwijzing van de huisarts vragen(die ik nooit te pakken krijg..of in bespreking en koffiepauze of op vakantie...Sjeee ga eens aan het werk zeg, moeten wij toch ook!!) Dan hopen dat we binnen een redelijke termijn bij een kinderarts terecht kunnen en dan een afspraak in Zwolle maken. hoezo omslachtig. Als ze dan 4 is en naar school gaat mogen we blij zijn als ze een helmpje heeft. (heeft zo zijn voordelen, denk maar aan naar school fietsen. Dan is een helm natuurlijk wel lekker verantwoord he!)
Maar goed om een steeds langer wordend verhaal een klein stukkie korter te maken heb ik dus maar even de fysio gebeld. Dit kan toch niet echt de werkwijze zijn.
Zij vertelde me dus dat ze dit nog nooit gehoord heeft en heeft gelijk naar Zwolle gebeld.
En wat was nou de reden? Er zijn een hele boel werknemers van het Roessingh overgestapt naar de concurrent Proreva. Er zijn  geen kinderartsen meer bij het Roessingh.
Toen heeft ze proreva gebeld en hoeraaaa a.s vrijdag om 11 uur kunnen we al komen. Holley! Het kan dus wel.
Moeilijk gedoe allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten