donderdag 10 februari 2011

Smurfje

Vanmiddag was Zara lekkere een beetje aan het rommelen toen Owen me riep. "Mamaaaaaa kom gauw Zara is blauw!"
Ik schrok me rot, want waar moet ze nou blauw van zijn. Iets ingeslikt dacht ik meteen.
Maar nee, het was iets heel anders.
Owen had gisteren een schilderijtje cadeau gekregen die hij zelf met bijgeleverde stiftjes in kon kleuren.
Dat heeft hij vanmiddag gedaan en dat lag op het bureau. Zara heeft dat ding gepakt en er lekker op zitten sabbelen. Met als resultaat dat ze helemaal onder de blauwe stift zat.



 

                     Voordat ik haar snuitje schoongemaakt heb, heb ik toch eerst nog even een foto gemaakt. Ja ja slechte mama bla bla ik weet ut. Maar het zag er ook zo grappig uit. Een klein smurfje!!
Ging er trouwens nog niet zo makkelijk af ook....

En wilde haren inderdaad......knipje uitgetrokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten